Як відомо, на 2023-2025 роки заплановано низку змін на залізниці. Про те що вони будуть саме в цей проміжок часу я написав ще у вересні 2018 року в ось цій статті. Хоча у той час було складно вдаватись в конкретику, тобто сказати в чому саме вони полягатимуть. Астрологічний показник який на це вказує є настільки простим для прочитання що його можна побачити навіть при побіжному огляді транзитів за багато років до цього. Далеко не завжди астрологічні показники є настільки простими для прочитання. Наприклад на повномасштабне вторгнення вказував дуже складний і багатокомпонентний показник і тому мало хто з астрологів зміг це спрогнозувати; розібрались лише постфактум.
В випадку прогнозування значних змін на Укрзалізниці все просто - з 2023 до 2025 року транзитний Уран аспектує обидва елементи третього дому в натальній карті України - сигніфікатор (Меркурій) і управитель (Марс). До Меркурія (разом з ним і до Юпітера) напружений аспект (квадрат), до Марса гармонійний аспект (тригон). Тобто зміни будуть як легкими й приємними так і непростими, які супроводжуються складнощами. Прошу звернути увагу на це твердження, увага на ньому буде декілька разів акцентуватись.
Україна, транзит 7 квітня 2025 |
Дерусифікація
Вже проголосували в "Дії" за нові назви залізниць. Південно-Західна стане Центральною, а Південна - Харківською. Це безперечно позитив що прибрали імперські назви, але була складність у вигляді обурення з боку тих хто проголосував за інші варіанти. Наприклад я голосував за варіант Київська залізниця і був спантеличений тим що перше місце з результатом 37% отримав варіант Центральна залізниця. Навіть написав в інтернеті що потрібен другий тур, 37% це все ж не понад 50%. Але цьому можна дати пояснення, воно викладено в кінці цієї статті.
Стосовно нумерації кілометрів. На вокзалі в Києві вже встановлено позначку нульового кілометра і демонтовано табличку на якій зазначена відстань від Москви. Але це лише початок, будуть замінені усі таблички на кілометрових стовпах вздовж залізниць. Як вже сказали в новинах вони технічно будуть кращими, напис на них буде видно в темряві. Головне в цій зміні - позбутись кілометражу від Москви що безперечно позитив. Але ж далеко не скрізь буде легко визначити напрям кілометражу. Також не зрозуміло - скрізь буде встановлюватись відстань від Києва чи для окремих ділянок місцеві точки відліку. Що мається на увазі? Наприклад є залізнична магістраль Харків - Лозова - Запоріжжя і далі до тимчасово окупованих Мелітополя, Сімферополя і Севастополя з позначенням кілометражу від Москви. Як на неї буде заходити новий кілометраж від Києва - через Харків, Лозову, Павлоград чи Синельникове? Спірно. А може для неї буде місцевий нульовий кілометр розташований можливо в Харкові, можливо в Лозовій або в Павлограді або в Синельникове? Також предмет для складних дискусій.
Якось це буде вирішено, але одразу виникне наступна задача - що робити з зупинками приміського поїзда "такий-то кілометр". Можна перейменувати їх відповідно до нового кілометражу, а можна дати нормальні назви. Наприклад між Павлоградом і Синельникове назви "такий-то кілометр" переважають, нормальну назву має має лише станція Зайцеве, а інші 1005 км, 1009 км, ще пара якихось км (від Москви). Тому назвати їх новою цифрою чи дати назви наприклад Лисиче, Ховрахове, Борсукове, Єнотське? Спірно.
Якщо більш ретельно проаналізувати транзити до гороскопу України то можна виявити що остаточні рішення по багатьох з цих питань будуть зроблені в квітні 2025 (третє проходження Урана в аспектах до елементів 3 дому). Від 15 березня до 6 квітня 2025 (на ретро Меркурії) розгляд різних варіантів поки без остаточного затвердження, приблизно 7 квітня перехід до нього і до кінця квітня остаточне затвердження усіх назв які перед тим дискутувались.
Оновлення рухомого складу
Ми це вже бачимо. Вже курсують глибоко модернізовані приміські електрички яких поки що меншість. Користуватись ними одне задоволення, я вже їздив. Очевидно що в 2023-2025 роках таку глибинну модернізацію пройдуть якщо не усі приміські електрички, то принаймні більшість. В комплект цієї модернізації входить також оснащення чутливими датчиками диму; якщо хтось в тамбурі закурює то одразу вмикається нестерпний звук який примушує припинити акт тютюнопаління. Як вже стверджувалось - зміни як приємні так і які призводять до складнощів. Тобто загалом поїздки модернізованими електричками будуть значно більш приємними, але для тютюнозалежних виникає складність у вигляді примусу до здорового способу життя. І взагалі в усіх пасажирів під час чиєїсь спроби закурити в тамбурі - звук реально нестерпний.
Також це стосується оновлення парку вагонів для швидких поїздів. Нові сучасні вагони більш комфортні, але вартість проїзду в них буде вищою. Також наскільки я зрозумів однією з цілей є зменшення частки плацкартних вагонів і збільшення частки купейних. Тобто фактично суттєво збільшується ценз платоспроможності для подорожей залізницею - якраз в цьому складність для любителів подорожувати, зокрема для мене.
Прокладання євроколій
Оскільки для України різко зросла потреба в транспортному сполученні з західними сусідами то одразу загострилась проблема різної ширини залізничних колій. Керівництво УЗ почало складати плани для вирішення цієї проблеми і робити перші кроки по реалізації цих планів. Думаю впораються у заявлені строки.
Але ж крім Польщі маємо такого західного сусіда як Румунію. Наскільки я зрозумів цю країну - вона є досить закритою. Тобто менталітет румунів такий що вони не люблять переплітати, узгоджувати свої внутрішні справи зі справами інших держав. Тому домовлятись з Румунією стосовно прокладання євроколій з їхньої території в Україну буде складніше ніж з Польщею.
Міркування про доцільність назви Центральна залізниця
Астрологія допомагає ліпше зрозуміти точку зору яка відрізняється від твоєї. Наприклад чому було обрано назву Центральна залізниця. Я взагалі думав що цей варіант набере найменшу кількість голосів бо географічний центр України розташований на території Одеської залізниці.
Слід розуміти що найбільш активну участь в цих голосуваннях взяли працівники Укрзалізниці. Якою є специфіка їхньої роботи? Робота залізниці, управління нею - це вертикаль яка вимагає чіткої дисципліни від усіх її учасників. Користаючись астрологічною термінологією - знак Козеріг і планета Сатурн. Тобто слід розуміти що в астрологічних картах залізничників мають бути виділені знак Козеріг (не обов'язково Сонцем, а також іншими планетами, Асц) і планета Сатурн (наприклад тим що він в кутовому домі, король аспектів, центр ланцюга диспозиторів).
Саме в Києві (який на території цієї філії УЗ) не лише центр її управління, а й усі хто в адміністративній вертикалі над ним; і в тих більш високих центральних кабінетах приймають стратегічні рішення обов'язкові для виконання регіональними філіями. Тобто управління всією УЗ, Міністерство інфраструктури, Кабмін України. Для козерожої психології адміністративна вертикаль дуже важлива і тому з такого ракурсу назва Центральна залізниця виглядає цілком логічно.
В моєму гороскопі таких показників немає, а отже бути залізничником мені ніяк не світить через відсутність необхідних психологічних задатків. Інша справа часто користуватись залізничним транспортом. :) І тому з поваги до праці залізничників я приймаю назву Центральна залізниця хоча голосував в Дії за назву Київська залізниця.
І насамкінець про зміни
Зміни в різних сферах життя неминучі, їх треба сприймати як належне. Якщо за них доводиться сплачувати немалу ціну (в широкому розумінні) значить її треба сплатити. Опір змінам, намагання законсервувати те до чого звик обійдуться значно дорожче. Життя продовжується хоч і зі складнощами. Все буде Україна. :)
Немає коментарів:
Дописати коментар