Ненадовго відвернемо свою увагу від війни і подивимось на зміни в сферах мирного життя співвідносячи їх з астрологічними показниками. Ця стаття - корекція, уточнення і підсумок написаних мною астрологічних прогнозів в різні часи.
![]() |
| Україна, транзит 7 квітня 2025 |
Залізничні інновації
Ще 2,5 роки тому я написав статтю про інновації на Укрзалізниці. Там була загострена увага на тому що у квітні 2025 року відбудеться щось важливе. Втім якщо брати виключно конкретику то мій прогноз не в усьому справдився. Зрозуміло чому - усе різноманіття сценаріїв важко віднести до лише дванадцяти всезагальних категорій. Втім по суті загалом правильно особливо якщо брати за основу твердження про якусь важливу подію в квітні 2025. Також серед іншого написав що це стосується і оновлення парку вагонів для швидких поїздів. Нові сучасні вагони більш комфортні, але вартість проїзду в них буде вищою. І дійсно, тоді були представлені і запущені на рейси нові плацкартні вагони. Вартість проїзду в них звісно ж більш висока, але воно вартує цього. Я в них вже їздив наприкінці вересня і можу дещо додати. В них зроблена просто геніальна коректива навколо двері біля туалету. У плацкарті старої моделі біля туалету бокові мсця 37 і 38 - це просто жах для пасажира. Основні біля туалету (місця 33-36) не набагато кращі. Але в новому українському плацкарті змінили ту локацію просто геніально. Бокових місць біля туалету просто немає. А самі двері зміщені вбік тієї бокової ніші; тобто вони розташовуються трохи далі від основного ряду місць. І через це усувається дискомфорт для пасажирів які займають місця 37-40 (основний ряд біля туалету в новому українському плацкарті).
Стосовно перерахунку кілометрів. Поки це не зроблено, значить буде зроблено в проміжку від 2025 до 2040 років (про це трохи нижче).
Стосовно перейменування залізниць. Також поки не зроблено, а отже очікується в проміжку 2025-2040. Хоча в додатку "Дія" і було проведено голосування, але з огляду на кількість громадян які там проголосували ... ну це далеко не кворум. Думаю що ліпше Пд.-Зах. залізницю назвати Київська залізниця, Південну - Харківська залізниця, Придніпровську - Дніпровська залізниця. Тобто за назвою міста де розташоване її управління.
Мости і інші капітальні споруди
В статтях про поступове стирання радянської спадщини я писав що стаціонарність прогресивного Сатурна (триває з 2025 до 2040 року) вказує на оновлення великої кількості капітальних споруд. Тобто збудовані за радянських часів мости і багато інших споруд і основних фондів закінчують свій строк служби (іншими словами вичерпується запас міцності) і замість них споруджуються і будуються нові.
У цьому році (якщо брати Київ) так відбулось зі шляхопроводами на Дарниці і на вулиці Старокостянтинівській. Тобто спрогнозований раніше процес пішов. Вже близькі до аварійного стану мости метро і Патона, а отже найближчими роками їх так само буде демонтовано і збудовано нові. І так з 2025 до 2040 року триватиме по всій території України стосовно, мостів, інших інфраструктурних об'єктів, житлових будинків, підприємств тощо.
Також це стосується локомотивів. Недавно була підписана угода про купівлю французьких локомотивів Alstom. Хоча вважається що траспортні засоби це Меркурій+Марс, але стосовно залізничних локомотивів ще й плюс Сатурн. Тому що вони коштують в рази дорожче, виконують значно більш важку роботу і служать десятки років. До того ж це декомунізація "по Сатурну". Декомунізація - тому що назва радянських локомотивів ВЛ розшифровується як "Владимир Ленин". Вони природним чином вичерпали свій строк служби і тому замість них будуть закуповуватись нові локомотиви.
Таким чином ближче до 2040 року якщо хтось скаже що ми користуємось переважно тими спорудами і основними фондами які збудовані ще за радянських часів то це виглядатиме щонайменше тупо.
І оскільки в гороскопі України Сатурн управляє першим домом, то у вказаний проміжок часу стануться зміни в усіх сферах. В результаті ближче до 2040 року в Україні буде спостерігатись значно менше ознак того що вона колись була частиною СРСР. Оскільки перший дім (крім того що належить власне до нього) означає ще й усього потроху з інших сфер життя.

Немає коментарів:
Дописати коментар