вівторок, 28 січня 2020 р.

Україна в 2020-2053 роках (ч. 1)

Як вже зазначали астрологи, ввечері 12 січня 2020 року сталась важлива астрологічна подія, а саме з'єднання Плутон-Сатурн. Ця подія значить вливання нових напрямків державного розвитку і настання нових політичних, економічних і соціальних реалій. Трапляється вона один раз на від 32 до 37 років (така велика різниця через нерівномірну середню швидкість Плутона в різні десятиріччя).
 Попереднє з'єднання Плутон-Сатурн було 7 листопада 1982 року (поруч з цією датою смерть Л. Брежнєва і вихід на волю Леха Валенси), наступне з'єднання Плутон-Сатурн буде о 9 ранку 2 лютого 2054 року. 
Тобто різним гучним політичним заявам, подіям і новим тенденціям навколо цієї дати слід надавати великої ваги. Тому що усе це не пустощі, а початок нових реалій, які з плином часу лише розвиватимуться. Навколо цієї дати це щонайменше плюс-мінус тиждень, можливо більше.
Також можна було помітити що навколо цієї дати (і особливо в час самого екзакту ввечері 12 січня 2020) загальну скутість в атмосфері і деякий сплеск негнучкості, жорсткості і жорстокості з боку деяких людей. Слід розуміти що це просто побічний ефект від астрального вливання нових реалій на найближчі 34 роки.
Україна, транзит 12.01.2020 о 19 годині

Для незалежної України це перше в її історії з'єднання Плутон-Сатурн і тому розберемо яку загальну програму до 2053 року включно нам заклали планети. Статус цієї карти приблизно такий як натальної, в сенсі правила не шукайте в прогнозі те чого немає в наталі. Приблизно так само і тут - не розраховуйте на великий ефект якихось аспектів в прогностиці (транзитах, прогресіях, дирекціях) якщо немає чогось схожого в цій карті. І навпаки - якщо якісь аспекти в прогностиці співпадатимуть з показниками цієї карти, то вони працюватимуть дуже потужно. Важливими є аспекти від усіх транзитних планет, але найбільшу вагу мають Плутон-Сатурн. Оскільки
на цей раз до з'єднання Плутон-Сатурн додаються Сонце і Меркурій, то це дуже потужне з'єднання і для нього можна брати ширший орбіс.

Розвиток транспорту

Почнемо з такого важливого для всіх питання як транспорт. Астрологічно це Меркурій+Марс. В гороскопі України Марс управляє третім домом, що (крім усього іншого) значить що залізниця завжди матиме для України велике значення. Крім того, Марс і Меркурій (управитель і сигніфікатор третього дому) зв'язані аспектом півсекстиль. Крім того що це "послаблений секстиль", цей аспект в натальному гороскопі має таку особливість що якщо транзитна планета аспектує одну з цих планет аспектом одного характеру, то друга натальна планета аспектується аспектом іншого характеру. Наприклад тригон і квадрат або тригон і квінконс.
В цій карті з'єднання Сатурн-Плутон робить тригон до Марса і квінконс до Меркурія (на картинці лінії квінконса немає, але через велику вагу з'єднання Сатурн-Плутон візьмемо більший орбіс); також Уран в третьому домі. Тобто однозначно буде потужний розвиток транспорту і усього що з ним безпосередньо пов'язано. 
А що ж відбулось в цій сфері навколо дати 12.01.2020? Почав курсувати сучасний дизель-поїзд українського виробництва. Це значить що українські машинобудівники здатні виробляти різноманітний громадський транспорт високої якості. Ця тенденція лише розвиватиметься.
Заявлено про тісне співробітництво між УкрЗалізницею і її німецьким аналогом. Стосовно співробітництва УЗ з Дойче бан я зрозумів так. Німці самі ще детально не знають яка буде співпраця з українськими залізничниками. Просто німці є спеціалістами в наведенні ладу і технічній модернізації. В самій Німеччині вже все модернізовано і доведено до ладу; тому в них виникло бажання розгребти пострадянські авгієві стайні в державі, яка заявила про свої євроінтеграційні прагнення. Зрозуміло що і заробити на цьому.
Тобто в усі ці роки (2020-2053) поліпшення в сфері транспорту буде йти фоном; часами сильніше, часами слабше. Але коли саме сильніше? Найближчим часом в 2023-2025 роках - Уран-квадрат-Меркурій і Уран-тригон-Марс, вже писалось в цій статті. Як пояснити одночасно напружений і гармонійний аспект Урана до елементів третього дому? Будуть масштабні роботи по модернізації залізниці (що є позитивним), через це тимчасово на деяких перегонах не будуть їздити потяги (негатив), буде придбано багато нових більш комфортних пасажирських вагонів (позитив), вартість проїзду в яких буде суттєво вищою (негатив). Також будуть масштабні капітальні ремонти автодоріг, через що автотранспорт тимчасово робитиме об'їзд (іноді значний). Все це робитиметься як власними силами, так і спільно з європейськими партнерами (зокрема Дойче баном).

Важливість транспорту для успіху України

Модернізація транспорту і інфраструктури, приведення їх до європейських норм - це найбільш надійне підтвердження і практичне закріплення євроінтеграційних прагнень України. Тому що якщо в телеефірі лунає Україна йде в Європу, ми проти Росії і радянського минулого, але люди їздять в зроблених за радянських часів розвалюхах (зокрема таких) - виникає когнітивний дисонанс з усіма закономірними наслідками. Більш загальне правило в статті Шлях України до успіху. Тобто згадане в статті те що можна виміряти в кілометрах - це дороги європейської якості.
Також практична співпраця УЗ з Дойче бан - це і є цілком практична євроінтеграція. Економічні зв'язки в західному напрямку автоматично знецінюють економічні зв'язки з РФ.

Що іще?

Як помітно з назви цієї статті - це лише перша частина аналізу цієї карти. Загалом буде не менше п'яти частин, в яких будуть описані різні нові політичні, економічні і соціальні реалії України до 2053 року включно. Далі буде, додавайте цей блог в закладки. :)

Немає коментарів:

Дописати коментар